Klachtenregeling
Op deze pagina vindt u informatie over onze klachtenregeling. Wij hechten veel waarde aan uw tevredenheid en streven ernaar om eventuele klachten zo snel en adequaat mogelijk op te lossen. Het kan altijd voorkomen dat er iets niet gaat zoals gepland. Mocht u een klacht hebben, dan raden wij u aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via ConsuWijzer

Klachtenprocedure
Bij Stekjes Paradijs nemen we klachten serieus. Wanneer u niet tevreden bent over onze producten of dienstverlening, verzoeken wij u om zo snel mogelijk een mail te sturen naar info@stekjesparadijs.nl of kunt u dit aan ons melden middels onderstaand formulier. We zullen uw klacht zo snel mogelijk behandelen en streven ernaar om binnen 5 werkdagen met een passende oplossing te komen.

Geschil aanmelden via ConsuWijzer
Als u er met ons niet uitkomt, kunt u uw geschil aanmelden bij ConsuWijzer via deze link. Dit onafhankelijke platform bemiddelt tussen consument en webshop en biedt een laagdrempelige oplossing voor geschillen. Zo kunt u met een gerust hart bij ons winkelen.
Heeft u een klacht over onze producten of dienstverlening?
Neem dan contact op via onderstaand formulier. Vermeld hierin: uw naam, emailadres, en beschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk zodat wij hierin snel een passende oplossing kunnen vinden. Wij staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden en klachten op te lossen.