Veelgestelde vragen
Ontdek hier de antwoorden op de meest gestelde vragen over Stekjes Paradijs. We willen u graag informeren en vertrouwen opbouwen door transparant te zijn over onze producten en diensten.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze webshop. Kies de gewenste planten stekjes en toebehoren, voeg ze toe aan uw winkelwagen en volg de stappen om af te rekenen.

Wat zijn de bezorgopties?
Wij werken samen met DHL, PostNL en Mondial Relay** om uw bestelling snel en betrouwbaar te bezorgen. Bestellingen worden verzonden van maandag tot en met donderdag. Als u vandaag bestelt, wordt uw pakket binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden, afhankelijk van het type bestelling.
**Mondial Relay is uitsluitend beschikbaar voor klanten in België. Let op: bij keuze voor Mondial Relay verzenden wij enkel op maandag en dinsdag.
Wanneer de temperatuur onder de -5 graden daalt, worden bestellingen automatisch pas verzonden zodra het weer begint op te warmen. U ontvangt hierover een update per e-mail. Wij adviseren om in de koude nachten een Heatpack toe te voegen aan uw bestelling, wanneer u hiervoor niet kiest is de verzending volledig op eigen risico.

Wat als ik niet tevreden ben met mijn aankoop?
We streven naar de beste kwaliteit en service, maar mocht u toch niet tevreden zijn met uw aankoop, neem dan contact met ons op. We zullen ons best doen om een passende oplossing te vinden.
Kan ik Stekjes Paradijs volgen op Social media?
Ja dat kan ♡
Wij zijn actief op Facebook en Instagram. Klik op de onderstaande knoppen om ons te volgen en lid te worden van onze community!
Kan ik voorbeelden bekijken van producten die door Stekjes Paradijs zijn geleverd?
U kunt hier enkele voorbeelden bekijken die met zorg en liefde zijn ingepakt en verzonden.

Wilt u meer informatie ?
Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.